Tonifiere pe zone ţintă

0

tonifierea corpuluiExistă o diferenţă între slă­bire şi tonifierea muşchilor într-o anumită zonă. Puteţi să nu slăbiţi (reduce grăsimea dintr-o anumită zonă a corpu­lui), dar puteţi tonifia zona (întări muşchii). Tonifierea pe zone ţintă presupune con­centrarea pe o anumită zonă pentru a pune în mişcare muşchii corespunzători. Zo­nele ţintă par să fie mai dificil de lucrat. De ce? Pentru că acele zone sunt mai slăbite şi nu dorim să lucrăm pe ele deoarece este dificil şi dureros. Am fost educaţi să ne con­centrăm pe punctele noastre forte. Ei bine, doamnelor — dacă vreţi să vă perfecţionaţi corpul trebuie să vă concen­traţi pe punctele voastre slabe.

Toate femeile (inclusiv celebrităţile) au zone specifice cu probleme pe care trebuie să le identifice — ca şi noi, de alt­fel. Haideţi să le împărţim pe grupe.

  • Gambe prea conturate. Dacă purtaţi tocuri cui acest lucru forţează tibia, gambele şi gleznele. Creaţi o curbură accentuată şi sexy de-a lungul gambei făcând ridicări de gambe.
  • Acumulări de grăsime la piept şi subraţ. Bluzele prea strânse în zona pieptului pot face ca grăsimea de pe piept şi de la subraţ să se ridice în mod inestetic şi să devină vizibilă. Exerciţiile de întărire a acestei zone, cum ar fi flotările, pot tonifia şi defini această zonă ţintă.
  • „Aripi de liliac“/ piele căzută pe braţe. Scăpaţi de pungile cu grăsime mai lăsate din zona braţelor prin exerciţii de tonifiere a tricepsului.
  • Pungi de grăsime în zona sutienului. Ştiţi aglomerările de grăsime inestetice care se observă pe conturul sutienului şi se văd atunci când purtaţi bluze mai strânse? Puteţi elimina din aceste grăsimi întărindu-vă muşchii dorsali.
  • Fese mari/plate. Femeile care au fese mari se vor con­centra pe tonifiere şi definire. Cele cu fese plate se vor concentra pe accentuare. Pentru a vă atinge scopul trebuie să realizaţi exerciţii specifice, în principal rea­lizarea aceloraşi mişcări, dar la intensităţi diferite. Pentru a scădea dimensiunile feselor faceţi exerciţiul recomandat de mine pentru muşchiul gluteu. Exerciţi­ile includ condiţionarea aerobică care se concen­trează pe mişcări ale posteriorului pentru întărirea gluteului mare, a tendonului polipteu şi a bicepşilor femurali pentru a-i întări şi defini. Dacă vreţi să accen­tuaţi zona concentraţi-vă pe exerciţii specifice. Aşeză­rile pe vine şi săriturile împreună cu alte câteva exerciţii dedicate muşchiului gluteu, vor amplifica definirea zonei.

 

Uneori tonifierea unor zone ţintă poate fi amplificată de modificarea comportamentului. Când mergeţi drept păreţi mai înalte, mai slabe şi mai încrezătoare. Dacă staţi cu spatele drept, în loc să staţi cocoşate, la birou, asta vă va îndrepta umerii, vă va întări pieptul şi muşchii abdominali.

Distribuie

Adauga un comentariu


+ 9 = 11

Creare și Promovare SEO Expert