Exerciții foarte eficiente pentru slăbit în condiții casnice

0

slabireÎn prezent, problema excesului de greutate este foarte populară, milioane de femei și bărbați din întreaga lume se luptă cu centimetrii în plus zi de zi, și de multe ori această luptă împotriva kilogramelor în exces nu aduce rezultatele scontate. Foarte des, femeile încercând tot felul de diete sau chiar zile în care nu mănâncă deloc, își pun întrebarea, de ce cât de puțin nu aș mânca oricum nu slăbesc. Răspunsul este unul simplu – reducerea cantității de mâncare nu va aduce rezultatul dorit fără efort fizic. Este posibil ca gândul că trebuie să depui efort pentru a efectua zi de zi exerciții de slăbire să nu te bucure prea tare, însă nu trebuie să uiți că nimic nu cade din pod, și dacă dorești să obții ceva, trebuie să lucrezi în această direcție. Vestea bună este că dacă o să depui străduință și perseverență atunci rezultatul dorit nu se va lăsa așteptat prea mult. Alegerea exercițiilor va depinde de care părți ale corpului tău trebuie să fie corectate. Pentru acele dintre voi care nu au semne mari de obezitate, este indicat să pună accent pe practicarea unor activități precum înotul, alergatul sau gimnastica. Dacă te întrebi unde este cel mai potrivit de a practica un sport răspunsul este – oriunde ai posibilitatea, la sala de forță, la stadion sau într-un parc la aer liber. Important însă este ca atunci când te-ai hotărât să începi practicarea unui activități fizice mai intense, să te consulți cu medicul tău, pentru a nu exista contraindicații din cauza stării de sănătate.

Articolul de astăzi îl vom dedica exercițiilor de slăbire care pot fi efectuate chiar la tine acasă. Desigur, poți să mergi la sala de sport și să faci tot felul de exerciții cu haltere și gantere, să fugi pe banda de alergat sau bicicletă. Dar cum rămâne cu acei care nu au acces la o astfel de plăcere, cum este sala de sport, special pentru ei noi am scris acest articol, iar dacă acum îl citești, înseamnă că și tu ești interesată de acest lucru, deci, citiți cu atenție și memorizați informația prezentată.

Mai jos îți prezentăm șapte exerciții de slăbit eficiente fără a fi nevoită să mergi la sală, acestea sunt ușor de învățat și majoritatea din ele nu necesită careva componente suplimentare. Doar în două din ele aveți nevoie de o minge pentru fitness, însă dacă nu aveți astfel de minge, puteți înlocui aceste exerciții cu altele.

Exerciții ușoare pentru slăbit

Ei bine, ești gata pentru antrenament? Dacă da, atunci reține câteva reguli care trebuie urmate:

  • antrenează-te de 3 – 4 ori pe săptămână;
  • efectuează toate exercițiile unul după altul, fără a te odihni între ele;
  • nu bea apă în timpul antrenamentului;
  • nu fă pauze mai între serii;
  • încearcă să urmezi cu exactitate tehnica exercițiilor;
  • aleargă de 2 – 3 ori pe săptămână într-un parc sau stadion din apropiere;

Așadar, să începem cu primul exercițiu.

Întindere

Acest exercițiu îți va face ca mușchii abdomenului să lucreze intens. Culcă-te pe spate, ține mâinile și picioarele puțin ridicate (A), aceasta va fi poziția inițială. Următoarea mișcare va fi ridicarea în sus a picioarelor și a torsului, în același timp, încearcă să atingi picioarele cu vârful degetelor (B).

exercitii de slabire

Important la acest exercițiu, mai ales la început, este să nu te grăbești, execută-l controlat, coborându-te la poziția inițială cât mai lent posibil. Repetă acest exercițiu de 10 ori și treci la următorul.

Kick Back

Este un exercițiu destul de complicat, dar extrem de eficient. Sprijină-te cu mâinile de podea (A), apoi din toate puterile împinge în sus picioarele și fesele (B). Împinge picioarele în sus cât mai mult posibil. Dacă de la început acest exercițiu nu îți va reuși la perfecție, nu te întrista, fă-l așa cum poți tu, căci nici Roma nu s-a construit într-o zi.

exercitii de slabit

Este recomandat să faci 10 repetări ale exercițiul dat.

Genuflexiuni cu sărituri

Acesta este un exercițiu foarte bun pentru a slăbi la picioare acasă. Genuflexiuni obișnuite la prima vedere însă cu încă un element adăugat. Stai în picioare, în poziție dreaptă, picioarele puțin îndepărtate, mâinile ține-le la ceafă (A), așează-te, la fel cum faci genuflexiunile bine cunoscute (B),  însă în sus nu te ridici, dar sari, cât mai puternic (C). Mâinile pe tot parcursul efectuării exercițiului trebuie să le ții după cap.

exercitii pentru slabit

Fă acest exercițiu de 10 ori și fără a face pauză, treci la exercițiul următor.

Twist-uri

Din nou un exercițiu pentru abdomen. Așează-te pe fund, spatele lasă-l ușor înclinat înapoi, mâinile ține-le întinse în față, desprinde picioarele de podea și ține-le puțin ridicate în aer (A). Fiind în această poziție, rotește-ți trunchiul la dreapta (B), apoi la stânga (C), și revino în poziția inițială. Ai făcut o repetare.

exercitii pentru slabire

 

Fă 15 repetări și începe exercițiul care urmează.

Sărituri

Pentru acest exercițiu vei avea nevoie de un scaun mic. Pune-l în fața ta, la o distanță de 30 – 40 centimetri (A), sari pe el, încercând să nu balansezi puternic din brațe (B). Coboară înapoi la poziția inițială.

gimnastica pentru slabit

Fă 10 astfel de sărituri.

Barca cu mingea

Iată că a venit momentul pentru exercițiile cu mingea de fitness. Culcă-te pe burtă, sprijină-te cu coatele de podea și strânge mingea între picioare, în același timp ținându-le îndoite în sus (A), aceasta fiind poziția de pornire. Acum ridică picioarele împreună cu mingea cât mai sus posibil (B), simți cum lucrează mușchii fesieri și gambele.

weightloss exercises

 

Repetă de 10 ori.

Răsucirea pe minge

Încă un exercițiu cu mingea. Sprijină-te cu mâinile de podea iar picioarele ridică-le pe mingea de fitness (A), după care trage cu picioarele mingea spre tine, totodată ridicându-ți fesele și șoldurile î n sus (B). Ridică-te cât de tare poți, apoi lent revino la poziția de start (A).

exercitii

Fă atâtea repetări câte poți, apoi odihnește-te câteva minute și repetă toate exercițiile de la început. Aceasta este doar o parte din exercițiile pentru slăbire pe care le poți face acasă, ele sunt o mulțime, despre ele și multe  altele îți vom vorbi în articolele următoare.

Regimul alimentar

Exercițiile pot fi puțin eficiente dacă nu faci unele corectări în regimul tău alimentar:

  • Pentru a slăbi este necesar să mănânci suficiente calorii pentru a furniza energie organismului. Dacă vei mânca puțin nu vei avea forță să faci exerciții și te vei simți mereu obosită.
  • Trebuie să te înveți să mănânci pe săturate, însă nu în exces. Adesea poți face asta dacă mănânci mai lent, acordă suficient timp mesei.
  • Mănâncă de 4 – 5 ori, astfel încât pe parcursul zilei să nu simți senzația de foame. Atunci când organismul simte constant foame, el este predispus să facă rezerve de grăsime.
  • În prima jumătate a zilei consumă alimente preponderent bogate în carbohidrați, iar seara optează pentru cele care conțin mai multe proteine (produsele lactate sunt perfecte pentru aceasta).
  • Dacă faci exercițiile seara și după ele simți senzația de foame, ar fi bine să mănânci ceva ușor decât să mergi direct la culcare, altfel organismul va simți foame până dimineață.
Distribuie

Adauga un comentariu


+ 3 = 11

Creare și Promovare SEO Expert