Dieta daneză

0

dieta danezaDupă cum ne sugerează și numele ei, dieta daneză se crede că a fost inventată în Danemarca. Această dietă rapidă garantează pierderea în greutate în mai puțin de două săptămâni, și acesta este principalul motiv pentru care mulți sunt sceptici cu privire la beneficiile și durata de menținere a rezultatelor obținute cu ajutorul aceste diete. Prin urmare, este necesar ca înainte să începi cura de slăbire să auzi părerile altora referitor la ea, pentru a înțelege beneficiile, avantajele, dezavantajele și măsurile de precauție care trebuie luate în considerație.

Ideea de bază a acestei diete este reducerea rapidă a cantității de calorii consumate timp de două săptămâni (13 zile), iar mai apoi trecerea la un regim alimentar sănătos în porții mici. Dacă o să respecți regimul alimentar al dietei daneze, conform inventatorilor dietei, vei putea slăbi timp de două săptămâni nu mai puțin de 10 kilograme. Vorbind mai precis, va trebui să sari peste o masă în fiecare zi, și să te limitezi doar la alimentele permise de dietă. Spre exemplu va trebui să consumi: la micul dejun – o ceașcă de cafea cu zahăr, la prânz – 200 ml de suc de fructe și o porție de iaurt, la cină – 250 grame de fructe cu un morcov, și un ou fiert. Omiterea micului dejun lasă multe semne de întrebare despre beneficiile unei astfel de diete.

Dieta Daneză nu crede în teoria meselor mici de 5-6 ori pe zi, ci mai degrabă se bazează de principiul „mâncăm ca să trăim”. Mai jos vezi produsele care sunt permise de a fi consumate:

  1. suc de fructe
  2. iaurt
  3. legume verzi
  4. carne de vită
  5. șuncă
  6. salată
  7. pește
  8. cafea
  9. ceai
  10. apă

Lista produselor permise ar putea părea la prima vedere nu chiar rea, însă principiile de combinare a acestor produse pe parcursul zilei sună destul de ciudat. Acesta este încă un motiv pentru care mulți nu sunt siguri dacă pot face față unui astfel de regim alimentar.

Avantajele dietei daneze

Părerile asupra acestei cure de slăbire sunt foarte diferite. Pe când unii o laudă, mulți sunt împotriva acesteia. Totuși, există și unele avantaje ale dietei. Primul avantaj este accesibilitatea, produsele care se includ în această dietă sunt ușor disponibile și pot fi găsite oriunde. În al doilea rând, această dietă are un plan bine definit, care include micul dejun, prânzul și cina, acest lucru permițând de a scăpa de rutina calculării caloriilor.

 

Meniul dietei daneze pentru 13 zile

Ziua 1

  •  Micul dejun: o ceașcă de cafea cu puțin zahăr
  • Prânz: două ouă fierte tare, 400 grame de spanac și o roșie
  • Cină: 200 grame carne de vită cu salată din legume verzi cu puțin ulei și suc de lămâie

 Ziua 2

  •  Micul dejun: o ceașcă de cafea cu puțin zahăr
  • Prânz: 250 grame de șuncă și un iaurt natural
  • Cină: 200 grame carne de vită cu salată din legume verzi cu puțin ulei și suc de lămâie

 Ziua 3

  •  Micul dejun: o ceașcă de cafea cu puțin zahăr, o felie de pâine prăjită
  • Prânz: două ouă fierte tare, salată din legume verzi cu puțin ulei și suc de lămâie
  • Cină: o țelină fiartă, o roșie și un fruct la alegere

Ziua 4

  •  Micul dejun: o ceașcă de cafea cu puțin zahăr, o felie de pâine prăjită
  • Prânz: 200 ml suc de portocale și un iaurt natural
  • Cină: un ou fiert tare, un morcov dat prin răzătoare, 250 grame de fructe

Ziua 5

  •  Micul dejun: un morcov mare dat prin răzătoare
  • Prânz: 200 grame de pește fiert stropit cu suc de lămâie
  • Cină: 200 grame carne de vită, o linguriță de unt, o țelină dată prin răzătoare

Ziua 6

  •  Micul dejun: o ceașcă de cafea cu puțin zahăr, o felie de pâine prăjită
  • Prânz: două ouă fierte tare, un morcov dat prin răzătoare
  • Cină: friptură de pui, salată din legume verzi cu puțin ulei și suc de lămâie

Ziua 7

  •  Micul dejun: o ceașcă de ceai fără zahăr
  • Prânz: consumăm doar apă
  • Cină: 200 grame carne fiartă de miel și un măr

Ziua 8

  •  Micul dejun: o ceașcă de cafea cu puțin zahăr
  • Prânz: două ouă fierte tare, spanac fiert și o roșie
  • Cină: 200 grame carne de vită și salată

Ziua 9

  •  Micul dejun: o ceașcă de cafea cu puțin zahăr
  • Prânz: 200 grame de șuncă și un iaurt
  • Cină: 200 grame carne de vită și salată

Ziua 10

  •  Micul dejun: o ceașcă de cafea cu puțin zahăr, o felie de pâine prăjită
  • Prânz: două ouă fierte tare, 200 grame de șuncă, salată din legume verzi cu puțin ulei și suc de lămâie
  • Cină: o țelină fiartă, o roșie și un fruct la alegere

Ziua 11

  •  Micul dejun: o ceașcă de cafea cu puțin zahăr, o felie de pâine prăjită
  • Prânz: 200 ml suc de portocale și un iaurt natural
  • Cină: un ou fiert tare, un morcov dat prin răzătoare, 200 grame brânză de vaci

Ziua 12

  •  Micul dejun: un morcov dat prin răzătoare cu puțin suc de lămâie
  • Prânz: 200 grame de pește fiert cu puțin suc de lămâie și o linguriță de unt
  • Cină: 200 grame carne de vită și o țelină dată prin răzătoare

Ziua 13

  •  Micul dejun: o ceașcă de cafea cu puțin zahăr, o felie de pâine prăjită
  • Prânz: două ouă fierte tare, un morcov dat prin răzătoare
  • Cină: 250 grame carne de pui cu o salată din legume cu puțin ulei și suc de lămâie

 

Pe tot parcursul dietei daneze nu uita să bei cât mai multă apă, carnea în nici un caz nu trebuie prăjită.

Foarte important! Dacă ai decis să începi această dietă, asigură-te că organismul tău este pregătit pentru acest lucru, fiind o dietă săracă în calorii, este recomandat ca doar persoanele cu o stare a sănătății foarte bună să o urmeze.

Distribuie

Adauga un comentariu


+ 7 = 9

Creare și Promovare SEO Expert