Ce înseamnă să fii supraponderală

0

greutate corporalaCând consumați mai multe calorii decât ardeți, corpul depozitează aceste calorii în exces și le transformă în grăsimi. Suntem o națiune care mănâncă mult și nu face mișcare. A sosit momentul să inversăm această tendință și să începem să avem grijă de corpurile noastre!

Ce înseamnă grăsime în exces?

Bărbații au în general mai puține grăsimi decât femeile, deoarece ei nu au nevoie de mai multe grăsimi pentru a procrea. Un bărbat sănătos ar trebui să aibă mai puțin de 18% grăsime, în timp ce femeile pot avea chiar 23% sau mai puțin pentru a fi considerate sănătoase (aceasta nu înseamnă că femeile pot mânca mai mult decât bărbații pentru a ajunge la 23%, de fapt, femeile au tendința de a se îngrășa mai ușor și de a slăbi mai greu. Potrivit doctorilor, o femei nu este în pericol de a deveni patologic obeză decât atunci când ajunge la 40% țesut adipos, dar poate avea probleme de sănătate dacă depășește pragul de 23%.

Exerciții simple
Statul în picioare

Conform statisticilor, oamenii slabi stau în picioare două ore pe zi, ceea ce duce la arderea a 350 calorii în plus.

Ce înseamnă procentul de grăsimi din corp?

Nu este neobișnuit ca două persoane de aceeași înălțime și greutate să aibă procente diferite de țesut adipos. Iată motivul: corpul este alcătuit din grăsime, țesuturi, mușchi, oase, organe, sânge și foarte multă apă. Procentul de grăsimi din corp este procentul de greutate format din grăsimi., restul se numește masă corporală. Cu alte cuvinte, o persoană cu o greutate de 63,5 kg cu un procent de grăsimi de 25% are aproximativ 16 kg țesut adipos și 47 kg masă corporală. Dar o altă persoană de 63,5 kg ar putea avea doar 18% țesut adipos, deoarece are mai multă masă musculară decât grăsimi. Înainte de a începe un program de exerciții fizice și de slăbire, este important să știți ce procent de țesut adipos aveți. Când slăbiți, vreți să vă păstrați masa corporală. Nu vreți să slăbiți, dar în același timp să acumulați grăsimi. Ce vreau să spun este că nu vreți să mâncați puțin și să nu faceți exerciții fizice până ajungeți să slăbiți, dar să pierdeți din masa musculară – veți fi o persoană slabă, dar grasă.

Care este diferența dintre grăsimi esențiale și grăsimi în exces?

Trebuie să aveți grăsimi pentru ca organismul să funcționeze normal. Avem nevoie de grăsimi, pentru a depozita energie, pentru a produce și a menține niveluri hormonale adecvate și ca strat protector pentru țesuturile noastre. În mod normal, depozităm grăsimi benefice în măduva oaselor și în țesuturile inimii, plămânilor, ficatului, rinichilor, mușchilor și a sistemului nervos central. De asemenea, depozităm grăsimi esențiale sub formă de țesut adipos (ceea ce s vede drept grăsime pe corp). Femeile rețin grăsimile cu până la 9 % în plus pentru nașterea copiilor și funcții hormonale.

Când femeile nu au suficiente grăsimi în depozitele de grăsimi esențiale, corpul poate apela la depozitele destinat reproducerii și funcțiilor hormonale, motiv pentru care este posibil ca o femeie slabă să nu aibă un ciclu menstrual regulat, și își poate pune temporar în pericol, poate chiar permanent, capacitatea de a procrea. Rețineți că o mare parte din grăsimile femeii sunt destinare reproducției. Sânii sunt compuși aproape exclusiv din țesut adipos. De asemenea, femeile au nevoie de grăsime în zona șoldurilor. Această grăsime este normală și naturală – asta până când începe să se adune în exces.

Pe măsură ce înaintați în vârstă, veți observa că vă îngrășați. Masa musculară tinde să scadă, prin urmare ardeți mai puține calorii. Nivelurile de hormoni încep să descrească, este un proces natural. Ceea ce nu este normal este grăsimea în exces. Este grăsimea care nu vă este necesară – cea care se adună în zona abdomenului, a coapselor, a brațelor și feselor. Aceasta este grăsimea pe care încercăm să o ardem.

Cum pot să ard grăsimile în exces?

Singurul mod de a pierde grăsimea în exces este acela de a arde mai multă energie decât consumați (rețineți, caloriile se transformă în energie, care se transformă în grăsime, dacă sunt în exces). În mod normal, corpul arde caloriile pe parcursul zilei, tot ceea ce faceți – actul de a vă da jos din pat dimineața, de a găti, de a sta pe canapea și chiar somnul – arde calorii. Femeile ard între 1200 și 1700 calorii pe zi fără să facă nici o activitate. Se ard și mai multe calorii prin exerciții.

Cum afectează exercițiile fizice și grăsimile greutatea corporală?

Pe lângă arderea naturală a grăsimilor, exercițiile fizice măresc masa musculară, iar mușchii amplifică arderea grăsimilor chiar și atunci când nu sunt implicați într-o activitate fizică. Cu cât faceți mai multă mișcare, cu atât veți arde mai multe calorii. Problema este că mulți cred că dacă se antrenează mai intens, pot să mănânce mai mult pentru a susține noul program de fitness și să se asigure că sunt suficiente calorii de ars. Deseori consumă mai multe calorii decât ard și se miră de ce nu slăbesc! Nu aveți nevoie de atât de mult combustibil, mâncați pentru că vă este foame, nu pentru că credeți că ar trebui să vă fie foame.

De ce mă îngraș cu noul meu program de exerciții fizice?

Când începeți un program de exerciții fizice este posibil să vă îngrășați câteva kilograme! Dar nu vă îngrijorați și nu vă lăsați descurajate. Ce se întâmplă este că mușchii se măresc în dimensiune, iar stratul de grăsime este tot acolo, pe mușchi. Odată ce masa musculară va începe să acționeze și caloriile se vor arde, veți observa cum grăsimea începe să dispară și corpul va deveni mai armonios.

De ce grăsimile tind să se depună în aceleași locuri?

Corpul nostru este predispus să depună grăsimile în anumite zone, în funcție de tipul de corp și de tendințele ereditare. Un loc obișnuit unde se depun grăsimile la femei este în regiunea coapselor și a șoldurilor, iar la bărbați, în zona abdomenului.

Este posibil să ard grăsimile doar într-o anumită zonă?

Nu. Dar puteți tonifia anumite zone. Este posibil să observați că aveți tendința de a slăbi într-o anumită regiune inițial, când ardeți grăsimile, le ardeți în aceeași măsură pe tot corpul, dar este posibil ca în unele zone să se vadă mai repede efectul.

Câte calorii trebuie să ard pentru a da jos o jumătate de kilogram de țesut adipos?

Pentru a scăpa de jumătate de kilogram de grăsime, trebuie să ardeți aproximativ 4000 de calorii. Din acest motiv a slăbi zece kilograme într-o singură lună este aproape imposibil, asta ar însemna cam 80000 de calorii arse. O femeie obișnuită arde aproximativ 700 de calorii dacă aleargă o oră. Pentru a pierde 80000 de calorii într-o luna ar trebui să alerge 112 ore, asta înseamnă aproape patru ore de alergare în fiecare zi. Pe de altă parte, puteți pierde o mare parte din greutatea în apă într-o lună, dar este doar ceva temporar. Beți câteva pahare cu apă și va reveni. Dacă doriți să pierdeți din greutate pe termen lung, trebuie să ardeți grăsimi.

Sauna ajută la scăderea în greutate?

Practic da , puteți pierde din greutate într-o saună. Dar o veți pune la loc imediat ce vă hidratați. Transpirația în exces vă faceți să pierdeți greutate în apă, ceea ce este mult mai diferit față de greutatea în țesut adipos. Un lucru asemănător se întâmplă când urmați un regim de detoxifiere care include diuretice. Este posibil să arătați mai suplu pentru puțin timp, dar este doar un efect temporar. Capcana e următoarea: când ieșiți de la saună și înlocuiți pierderea de apă cu o băutură plină de calorii, contribuiți de fapt la creșterea în greutate! Dacă vreți să scăpați de țesutul adipos, trebuie să amplificați arderea caloriilor printr-un program de fitness și un regim alimentar sănătos.

Distribuie

Adauga un comentariu


8 + = 13

Creare și Promovare SEO Expert